Компанія NEBULA здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Ми завжди йдемо клієнтам на зустріч та обмінюємо товари чи повертаємо кошти навіть, якщо ви отримали товар належної якості, проте вам не підійшов колір чи розмір.

Строки повернення або обміну:

Повернення та обмін товарів належної якості, що не були у вживанні, можливі протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Умови повернення або обміну:

Компанія здійснює повернення та обмін товарів відповідно до вимог законодавства.

1) Ви телефонуєте або пишите нашому менеджеру за контактними даними вказаними на сайті.
2) При розмові вказуєте номер замовлення, контактний номер телефону на який було оформлене замовлення та ПІБ замовника.
3) Вказуєте причину з якої бажаєте повернути або обміняти товар.
4) Після розмови надсилаєте фотографії отриманого товару на месенджер у відповідь на повідомлення, яке напише наш менеджер після розмови.
5) Ви надсилаєте товар назад до нашого офісу за даними, які вам надішле в повідомленні наш менеджер у відповідь на фотографії.
6) Транспортні витрати обговорюються індивідуально в залежності від того з якої причини відбувається обмін чи повернення. 
Важливо: Якщо повернення чи обмін відбувається з вашої ініціативи (не сподобався колір, не підійшов обраний вами розмір, при підтвердженні ви вказали невірну ширину кріплення, тощо), то всі транспортні витрати, що стосуються обміну чи повернення лягають на вас. Якщо наш менеджер допустив помилку та відправив вам невірний товар або на товарі присутній виробничий брак (якщо при перевірці товару буде підтверджено, що це виробничий брак) послуги з доставки оплачує магазин.
7) Після відправки обов'язково повідомте менеджеру номер ТТН.
8) Коли товар прийде на пошту наш працівник огляне його на відділенні на дефекти.
9) Після отримання товару належної якості, що не був у використанні наш менеджер зв'яжеться з вами протягом 1-2 робочих днів для узгодження товару на обмін або запросить у вас реквізити для повернення коштів за товар.
10) Відправка нового товару або повернення коштів відбувається протягом 1-2 робочих днів.

Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості, які не перебували в експлуатації).
Відповідно до чинного законодавства ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:

-товар не був у вжитку не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
-товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
-збережені всі ярлики та заводське маркування;
-товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Ми цінуємо наших клієнтів та хочемо, щоб ви повертались до нас неодноразово, тому дбаємо про якість товарів, що надсилаємо вам. 
Проте завжди готові уважно вислухати ваші зауваження та знайти вирішення проблеми, щоб ви залишились задоволені.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.